DİSLİKES:Məni Heç Vaxt Belə Görə Bilməzsiniz

BAYRAMINIZ MÜBARƏK!!!Heç də bayram ab-havasına uymayan bir yazı ilə qarşınızdayam!Maç you!


Hepinizden iğreniyoruuuum.
Zarafat edirəm.Hamınızı çooox istəyirəm.Amma bəzən elə geyim görürəm ki,gözlərimi oymağım gəlir.Bir çoxuna yaraşmağına baxmayaraq mənim heç vaxt,heç vaxt,heç vaxt geyinməyəcəyim,istifadə etməyəcəyim əşyalar haqda yazacam.Tam o moddayam çünki.

1.Məni amerikan polisindən çox tualet milçəyinə bənzədən bu günəş eynəkləri


2.All Denim
Sadəcə tək bir yerdə istifadə etməyi xoşlayıram.Əsasən şalvar və ya pencək kimi.Özümü tanıyandan üstümdə 2 parça denim görən olmuyub.


3.Corab və burnu açıq ayaqqabı
 


4.Neon+Qara
Neon qaldı 2012-2013də.Amma hələ də geyinən var.Geyindin başa düşdüm.Qara da əlavə edirsən,olur heçnə.

5.Haran boşdu aksesuar tax!
Taxmayın demirəm amma hara boşdursa oranı doldurmaq kimi bir məcburiyyətiniz də yoxdur.Gözəllik elə siz özünüzsüz.

Bayramınız Mübarək!Özünüzü sevməyiniz diləyi ilə...


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

  1. çox düz deyirsiz.o eynəklər mənidə tualet milçəyinə bənzədir.məncə uzunsov quruluşlu sifətlərə yaraşmır.daha çox yumru.mənim üz quruluşum yumru olsa belə yaraşmır -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mən hələ onu heç kimə yaraşdırmamışam.Üzülməyə dəyməz :)

      Delete